Monday, November 23, 2009

oren mood...

Masa ni on the way nak kenduri sebelah lelaki...si suami akak aku...kat pineng...dalam kete abang ni...perjalanan lamer juger..ermm...aper agi..mulo nangkap gambo..haha

Oren makngah kan..?..oren pon oren lah kak ngah..hehe....

Untuk bulan 11 dan bulan 12, saya begitu sebuk dengan aktiviti program ICT di sekolah. Pagi dan juga petang.

Untuk makluman semua...bermula 24.11.2009 hingga 20.12.2009 adalah program yang saya buat untuk pelajar tingkatan 4 dan tingkatan 6 rendah. Program berjalan lancar..ramai juger pelajar yang datang...alhamdulillah...

dan bermula 13.12.2009 hingga 30.12.2009 adalah program microsoft office 2007...pelajar yang terlibat adalah pelajar lepasan spm dan sptm...dan program ini berbayar..hanya RM10 sahaja...dan untuk program microsoft ini..180 pelajar yang telah mendaftar dan bayar yurang penyertaan..alhamdulillah...tetapi saya teramat lah sibuk dengan tugas ini...saya risau jugatakut nota-nota dan modul tidak sempat saya sediakan..saya kene cuba sedaya upaya..termasuk hari cuti pon saya kene bekerja dengan menyediakan slide presentation dan nota2 untuk diedarkan kepada para pelajar.


Kepada pelajar2 saya....see..ya....muahhhhh....

No comments:

Post a Comment