Sunday, January 17, 2010

U Cheer Me Up laaa....

Ha...malam2 cenggini susah lok nak tidoWWWwww...
Biasa La...esOkKkKk KAN CUTI...hoho

Ade kawan sowang ni kan...suker sgt wat aku golak..
Cheer me up la...siang ka pagi malam la...
Klakar bebenonyer...


Msg DIE: OO...nak manje manje dgn saya erk?
Msg AKU: hoho...sy mmg manje pong..panggilan pon MAKSU..
Msg DIE:Kalau cenggitu panggilan saya pon ayah su jugok la..
Msg AKU: apsal lak ayah su..hahahhaha...pelik bunyinyer cenggitu
Msg DIE: sedap la..manje jer bunyi nye....
Msg AKU: ok la kalo cenggitu..sy panggil awak ayah SU
Msg DIE: Saya panggil awak cik Su...ok?
Msg AKU: OKOKOK...hahaha....


Itu la antara msg2 yang wat aku giler la cheer....hohoho...
Best gak dpt kawan yang giler giler otak sama aku...huhu
Tak arr bored sgt kan....sbb kepala aku ni giler giler banyak..bukan sikik..hoho
Sekali dier lak leh masyuk...mmg leh jadi giloss...huhu



No comments:

Post a Comment