Sunday, March 15, 2009

Spageti Kawi yang menyelerakan....nyum..nyum..

whoa....hi everbody...semalam tidow lambat sbb siapkan fyp documentation...pergh mcm nak meletop otak pk ayat pew nak buat bg bunyinyewr sedap sket mcm spageti yg aku br makan tadi...hehe.....tima kaceh to kawi..bawakkan spageti...aku malas nak turun bawah beli makanan..

Sedap kawi...hingga menjilat sudu..hehe...

Erm..untuk assignment lain..sewnyer dah takder aper kowt..semua dah settle cuma tinggal fyp dgn foto jer lah kowt.. untuk foto...amad dah selected 3/4 keping gambar...so aku kene la edit sket nak hilangkan kekotoran cermin tuh..erm..amad dah suker tapi aku laks yg cam tak puas hati..sbbnyewr tak jadi cam gambar yg aku buat research tuh....amad tgk pown suker gilew pasai gambar yg aku curik kat tenet tuh...fotog malaysia yg buat tuh untuk product shoot...

Amad bagi aku hantar hari jumaat...takder pemotongan markah...tapi kalu leh aku taknak la hantar lambat...lagi bertangguh kejewr..amad dah select gambar aku tuh and soh edit sketand tunjuk ari isnin...tapi amad soh cube lagi sampai dpt exactly mcm dalam gambar reaseach tuh..so...tuh yg dier kasik hantar hari jumaat tuh...kene pakai macro lense..dier cuba pinjam dr incik zaki.thank you...

Erm...aku tahu..aku dah salah guna lampu...bukan guna flash light tapi guna modelling light..yang lampu kaler dier mmg oren giler dan makin lama guna makin panas dan kluar asap..hehe...aku criter ni cam gerun jer kan..ekeke...baru lah jadi background yang mcm dalam gambar research tuh...erm..ditambah laks white balance set kan pada daylight...aku nak cuba lagi...erm...tak dapat yang terbaik pon takper...cumer at least aku adew learn something yang baru untuk pengetahuan aku...

No comments:

Post a Comment