Wednesday, May 13, 2009

D.O.W.N

Aku down semalam..dek kerna amad...aku mmg down..aku down...aku rasa pas jer abis fotografi exhibiton kat bawah semalam..perjumpaan dgn amad sorang-sorang buat aku down..terutama bila aku "berbicara" dengannya....aku down..aku teramat down...tanpa disedari air mata aku ngalir..setabah mana pon aku..aku tetap perempuan dan air mata sebati dengan sifat perempuan.. aku down depan amad...

Aku tak mcm2 kawan2 aku yang lain..walaupon kami sama2 dah habis blaja tapi aku masih lagi ada satu projek untuk diselesaikan..tak mcm kawan2 aku yang lain..semua dah selesai..aku masih lagi ada exhibiton untuk foto...selama 2 hari...bila abis jer...exhibition dan penat bertungkus lumus untuk kali terakhir dalam hidup aku sebagai seorang student...aku betul2 terasa yang hidup aku akan berakhir beberapa saat lagi bila aku dah kluar dr bilik amad.....amad adalah lecturer last yang aku jumpa sebagai penamat hidup aku sebagai sorang student...aku mmg down. teramat down..itulah sebabnya aku down semalam...air mata aku ngalir secara tak sengaja ataupon dibuat2.

Amad...saya dah berusaha sedaya upaya saya....dan terima kasih atas gred yang amad bagi pada saya...thanks a lot....

No comments:

Post a Comment