Tuesday, May 12, 2009

Photography Exhibition

salam semua....hari ni bermula lah phography exhibition..untuk final projek aku..aku pilih untuk buat photo journalism and tajuk aku nelayan..lokasi aku perlis and kedah..travel lah gak ni..wahh..

Then...bertungkus lumus aku untuk siapkan and buat yang terhabis baik aku untuk mendapatkan shot terbaik untuk tajuk aku ni..alhamdulillah..hari ni dah selesai semua presentation dr semua 10 assessor dr unikl..so...komen yang memberangsangkan aku.tiada lagi komen yang negatif yang aku dapat untuk hari ni.aku takkan gie up beb..lepas ni walupon aku dah abis study..aku nak buat fine art sebagai artwork individu aku and cuba buat terbaik habis untuk puaskan hati aku...so aku takkan give up ok..untuk hari ni aku boleh katakan "YESSS...."

Untuk esok assessor dr luar lak dtg menjenguk hasil anak2 jagung yang masih mentah dalam photography ni.So wait and see...what goes around...yeah....i tell u more later about this k...check it out!!!

No comments:

Post a Comment