Thursday, June 25, 2009

Alhamdulillah...rezeki dr Allah S.W.T

Ya Allah....aku bersyukur padaMu Ya Allah...terimah kasih ya Allah...

Hari ni debaran ku bertukar kepada gembira...
Alhamdulillah...
Aku dapat keje kontrak dgn Gomen bawah Kementerian Komunikasi dan Kebudayaan sebagai Fasilitator ICT under pegawai skim perkhidmatan singkat

Masanya untuk aku balas jasa ibu aku...terima kasih mak...hehe...
Rezeki yang tuhan bagi ni..aku terlalu bersyukur..alhamdulillah..
Tugas aku pasni..mengajar dak dak Sekolah menengah Ayer Hitam..Kedah.

Seb bek Shahab Perdana Stesyen Bas depan umah ja...naik bas ulang alik pon senang..tapi dapat sekolah pedalaman lah kan..erm..tapi dah wat research sumer ater...bas lalu depan sekolah tuh..bas pon senang dapat..ayer hitam pon ayer hitam lah...janji dapat keje...bidang aku lak tuh...sukernye...

Ahad depan aku dah start kursus 5 hari..mungkin kursus tugas kerja kot..kat ILP kangar. pastuh minggu depan lak trus bertugas kat sekolah yang aku ditempatkan...SMK Ayer Hitam..

Sukses Selalu..amin....alhamdulillah.

1 comment:

  1. alhamdulillah...aku pon dapt kt skolah lama aku..hehhe..sme2 kita berschool net..kkk..dada

    ReplyDelete