Monday, June 29, 2009

Kursus di ILP Kangar

Rite now aku skang tengah berada di ILP kangar...sedang menjalani kurusus di ILP kangar selama seminggu..semalam aku samapi di ILP lebey kuang kul 12.45 petang and check in pada pukul 2.00 ptg. ingatkan ader program pada ptg semlam tapi rupernyer takder..kami tidak diberi sebarang info mengenai program...Tapi seb baik lah ader makan malam disediakan...kalau tak kebuluran lah kitorang..huhu...
Malam pulak ader sedikit penganalan dr pengarah ILP kangar dan staf Ilp kangar..dan masuk hari ni adalah hari kedua aku berada di iLP kangar. kalau nak ikutkan jadula bermulakul 8 pagi ader program umum dr orang kementerian...tapi tunggu punya tunggu..batang idung pon tak nampak..so staf ILP kangar nampak kitorang cam bosan giler tahap cipan..so staf bawak lah kami jelajah pusat sumber ILP kangar...aku nampak jer komputer apa agi serbu ar...mana tak mau serbu...rindu beb...yer lah..setiap malam bersama laptop aku..dah 2 hari tak pegang laptop..rindu lak nak surf tenet ni..huhu...so...skang pon dah kul 9.54...sop aku kene chow..sbb kul 10 pagi kang ada minum pagi...so...end now..hehe...ketemu kisah saya pada minggu hadapan...chill

No comments:

Post a Comment