Monday, December 7, 2009

Terguris dalam Senyuman.....

Saya menjalani kehidupan saya seperti biasa...
Bekerja mencari rezeki yang halal...
Dalam hidup ini hanya ada ibu..dan kelaurga tercinta...

Cukup bagi aku menjalani kehidupan ..yang pasti dikelilingi mereka...
Cuma aku takut akan kehilangan orang yang aku teramat sayangi...
Ya Allah panjangkan lah umur ahli keluarga ku.....

Kau lindungilah keluargaku....dalam rahmatmu Ya Allah...
Kau jauhkan lah kami sekeluarga dari malapetaka yang buruk Ya Allah....
Kau berikan rahmat Mu Ya Allah...

Kau berikan lah aku petunjuk hidayahmu Ya Allah
Agar aku kuat menjalani liku2 kehidupan dengan oenuh semangat dalam menjalani kehidupan harianku Ya Allah...

Kauh jauhkanlah dan hindarikah aku dari sebarang fitnah Ya Allah...
Jauhkanlah aku dari perkara2 yang tak diredhaimu Ya Allah...

Kau temukanlah aku dengan seorang yang boleh membimbimbingku....
bertemu dengan seseorang lelaki yang boleh membina mahligai cinta ke syurgaMu Ya Allah...

Amin Ya Rabb....

No comments:

Post a Comment