Tuesday, December 15, 2009

Hai...Busy Datang Lagi

Hai...assalamualaikum..

Busy datang lagi untuk kali ini...sebenarnya busy datang start awal cuti sekolah lagi..tapi walaupon bizi tahap cipan pon..saya tetap happy dengan tugas saya...dalam memberi ilmu ict kepada para pelajar saya...luv u all...guys...


Bermula 24.11.2009 hingga sekarang dan akan berlanjutan hingga pertengahan bulan 1 tahun hadapan. Saya begitu sibuk dalam menguruskan kelas dan membuat nota-nota, latihan tutorial dan soalan exam bagi pelajar yang menyertai kursus komputer bagi sesi 2009.

Saya semalam begitu sebuk dan kadang2.. sampai terlupa makan dari pagi hingga petang. Bukan apa..begitu asyik mengajar dan fokus supaya pelajar faham ttg apa yang saya sampaikan itu yang membuatkan sy terlupa kadang2...but im ok...tak rasa lapar..workaholic pulak saya ni...

Erm yer lah..semalam saya gi kedai fotostat, jalan kaki dari rumah...dok pk sebab dekat ajer..tak sangka 70 salinan bagi 34 keping helaian nota yang saya buat tuh akan jadi ...YA ALLAH...BERAT SUNGGUH NAK USUNG BAWAH BALIK RUMAH...hihiihihi...

Saya gagah juger...selama sejam...saya tunggu di ekdai tuh dan amik masa setengah jam untuk saya stppler sendiri di kedai tuh tanpa dibantu oleh pembantu kedai sebabnyer untuk semalam diorang begitu sibuk ...dan awal2 lagi dowang dah cakap yang untuk steppler mmg diorang tak buat mlm2...erm..jadi saya offerkan diri.bio saya yang stppler sendirik..hihi...

Penat..dengan balik keje tak salin pakaian lagi....terus ke kedai potastat....erm..balik tuh terus letakkan solatep yang berkaler2 tuh....akhirnya..siap juga untuk 70 buah buku...itu baru 70 puluh..belum lagi 80 pelajar untuk lepasan spm nyer..hihihi....insyaAllah akan siap semua nyer sebelum kelas untuk spm nyer student pada 21.12 nnt...amin ya rabb...

Dan disini saya cuma nak kongsikan perasaan gembira saya...saya begitu happy sebab program saya di sekolah berjalan lancar dengan kehadiran penuh...syukur alhamdulillah..

Dan saya begitu happy dalam mengajar..walaupon 8 jam saya perlu bercakap dan kadang lebih dari itu... sampaikan waktu rehat saya...juga habis dengan mengulang lagi bagi mereka yang tanya soalan yang mereka tak paham....tapi takpe..aku ikhlas.....dan saya begitu happy janji..apa usahaku di sekolah adalah tidak sia2 dan berbaloi2...

Untuk gambar saya terlupa untuk bawak balik cable tertinggal di skool...gambar tuh nnt sy akan uploadkan...begitu banyak sangat buku2 nota...dan ruang rumah jadi selerak...itu di rumah..belum lagi atas meja yang saya mengajar...mcm2 adaaa...kih3.....


Di sini sekali lagi saya ulang..saya begitu happy dgn job position saya dan saya enjoy dalam job task saya....alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment