Saturday, January 9, 2010

Tahun 2010

Salam sebagai pembuka bicara tahun 2010....

Maaf untuk blog aku yang bersawang penuh labah2..hihihi...
Banyak story yang ingin dikongsikan bersama cuma not in the rite mood untuk menulis...
Takperlah tahun 2009 pon dah lepas kan...tak yah la nak diceritakan sisa sisa cerita aku pada disember lepas...

Tak terlambat lagi aku ingin ucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2010...
GUD BYE 2009 AND WELCOME 2010...

hopefully, tahun 2010 perjalanan hidup aku tercoret warna warni kehidupan yang penuh erti..
Buang yang keruh ambil yang jernih...

Banyak memori aku yang pedih pedih pada tahun lepas dari yang manis2....so thn ni aku akan lupakan kisah lalu dan mulakan kehidupan baru...yang penuh joyful...

Tapi ader owang tuh kata this year adalah tahun cinta aku....siapa ??...huhu....wait and see....


Dan untuk tahun ini juga aku mengharapkan permulaan tahun yang amat baik sekali...dan pada DIA...jangan calarkan permulaan tahun ku dengan rasa kecewa dan jangan biarkan aku kecewa dengan sikapmu....

Sekiranya berlaku....awai awai aku dah ader kenangan yang tak elok ni....huhh...ermm...hopefully tak terjadi pada awal thn baru aku ni....

Awal tahun 2010 seperti biasa, dari segi kerjaya aku begitu sibuk....dari segi kewangan agak stabil dan dari segi percintaan....no comment...dari segi kesihatan OK....dan aku harap permulaan tahun ku ini penuh dengan yang manis2....dari pahit2 belaka...cukuplah wahai tahun 2009...begitu banyak memori yang membuat aku terguris..terhiris....direnyuk renyuk....macam kertas lalu di buang dalam tong sampah....tapi untuk tahun ni aku akan menjadi lebih tabah..lebih sabar....dan aku punya azam....cukuplah kl aku kata aku ade azam baru tahun ni...nonit to know....and aku juga wish that pada para blogers....semoga memenuhi zam baru anda...yiheaaa.....


Akhir kata..jadilah semangat yang boleh.....dan pastikan semangat itu lebih dari power rangers nyer power ok....yiheaa...haha....chill....

~~Kata hati: nice to knowing u....

No comments:

Post a Comment