Sunday, January 24, 2010

Luahan dalam bentuk penulisan

Dah lama miza tak sent entry
berkenaan puisi yang miza dah karang...
ader la 2/3 jugak yang saya dah tulis tuh
cuma tak masukkan dalam blog lagi...
Tak sempat la..

Menulis ni satu kepuasan diri
Dan menulis ni perlu datang dr hati
Akan tertancap keikhlasan sanubari


Selalu saya menulis sesuatu
mungkin kerana saya suka berfikir.
dan saya jugak akan menulis
berkaitan
dengan apa yang saya alami sendiri


Tapi saya tak selalu menulis..
Tapi selalunya mula menulis bila takde job task di tempat keje...
Mula la pen dan tangan ni ligat mengarang

Tapi penulisan saya ni biasa saja...takder aper pon
cuma sekadar menggunakan bahasa yang baku
dan nada yang mencerminkan situasi tu..

Tapi apa pon cik miza mmg hepy
meluahkan dalam bentuk puisi
PUAS DAN SANGAT PUAS

No comments:

Post a Comment