Monday, January 18, 2010

Bikin Gempak Jerwk...Bos ni!!!



Hello WorLd...
Semoga ceria sokmo yer kalau ade yang tgh masam2 tuh bek senyum...nnt baru la cumeyyy..
Actually..


Cik Mizaerina ari ni nyer day just awesome la..biasa saja...
Takde per yang menarik...koje jerk...
Takkan nak hapdet pasai kojer jer hari2..
Sah jemu plak visitor2 blog cik miza ni kan...hehe..

Tapi dah kebetulan bukak blog ni...
Hapdet ler sikit erk...
Hawi ni kul 11 pagi..pengetua masuk bilik mesyuarat...
Hengatkan aper lah...ghoper nyer..pasai setting buku e-displin(buku saman)


Ghoper mcm meeting tp tengok slumber giloss...
Dengan leh puji2 aku lagi buat kelas best2...hoho...
CIK MIZA KEMBANG LA SAT...
hahahaha


Yo la..nak nampak meeting cene dengan berjalan rata dlm bilik wawasan tuh...
Aku ke sana...aku ke sini...PK ke sana...Pengetua di sinunnn...
Mau ker tak ghoper meeting..haha...
Tak kesah la nak sebut "meeting" tuh...
TAPI...
kalau dah ghoper bukan mcm meeting...tp panggil aku kat lab tadi dah ghoper mcm meeting...
bek takyah sobut meeting tadi...
Bikin Suspen..
HAHAHA

tapi yang syok tuh
nnt kene hendle program tuk guru2 lak
dengan pengetua leh wat lawak plak
Adeyy...pengetua kalau sempoi ni camni lah....
sampai aku leh bawak cerita mu dalam blog hakuu...hoho...

TAPI
banyak sungguh TAPI kan!!!!


Pengetua ni yang serba serbi sempoi ni tak lama dah...
bulan 6 ni pencen la dio...
huhu..
SAYONARA boss

Oppssssss.....sebelum bulan 6 mana buley sebut SAYONARA Lagi kan..
haha sowi..sowi... =p


No comments:

Post a Comment