Monday, January 18, 2010

Bzzz Makin Menjelma...

Before this cik miza mmg dah siapkan laman web tapi maklumat belum sempurna sepenuhnya
tp bila di testingkan..slow tahap gaban...pk berjuta kali juga...(juta..?? DASAT!!)
Bawah ni adalah banner web yang telah aku siapkan...tp mungkin ade perubhana dari segi warna..nnt bila dah siap laman web baru ni...cik miza akan bagitahu yer...huhu..
mungkin amik masa juger sbb masih banyak keje yang perlu dilakukan..




Terfikir tentang laman web yang tertunda...
Dah bincang dah dengan cikgu ICT ni..
Mintak yang berbayo la kan setahun...
guna CMS sonang sikit koja den
JOOMLA laaa..
apa lagii...huhu
Guna yang free lembap..mcm siput sedut...
Tak tahan den nak nunggu ngeeeei...

*Facebook aku load copat agi...huhu...*
So...bulan 2 ni mula untuk perancangan tahunan baru bagi tahun 2010
Perancangan untuk guru teramat lah banyak...
Untuk guru pagi...untuk guru petang..

DAN
ujung bulan 1 ni lah cik miza nak kemukakan kertas kerja..yang mantopppp
huhu
DAN
Pembikinan laman web akan bermula...yuhuuu....

DAN DAN DAN DAN
banyak sungguh DAN nooo!!!

Malam ni aku miss someone...huhu



Kata HATI: ~~

Nampak aku mcm happy dengan koje aku kan...YES I'AM...AKU MMG HEPI GILER DENGAN KEJEW AKU DAN AKU BEGITU SELESA BERADA DI SEKOLAH INI DENGAN ENVIRONMENT YANG CUKUP MENYENANGKAN AKU...HOHOHO




No comments:

Post a Comment