Friday, May 21, 2010

Runsing

Perasaan ku tak stabil untuk beberapa minggu ini...resah...risau...tak sedap hati...semuanya ada... fikir yang bukan-bukan membuatkan aku jadi tak hepy... ya memang dia selalu buat aku hepy dgn loghat bahasanya...tapi selepas itu perasaan tak hepy tuh dtg semula...betul2 serius aku cakap...yang aku tak sedap ati..

Mesti semua akan tanya kenapa kan... sebab musababnya adalah sebab aku kene ke ipoh kursus... tapi bukan masalah utama perasaan aku jadi kusust tuh sbb kursus tapi sebab negeri yang aku perlu jejak untuk ke kursus tuh...

Aku dah janji yang aku tak akan jejak lagi kaki ke situ 3 tahun yang lepas..tapi...akhirnya...ahad ni aku akan sampai ke ipoh selama seminggu...hati sedih..itu pasti..membuatku teringat kembali kenangan pahit... yang aku sudah makin lupa rupanya...suaranya....tapi...aku pasti aku sampai ke ipoh..memori itu menggamit aku semula...dan aku pasti..air mata aku pasti akan mengalir..itu aku pasti..

Aku betul2 rasa tak sedap hati...ya..memang perkara itu sudah berlalu pergi...tapi ia adalah mimpi ngeri buat aku yang aku tak akan lupakan sampai bila2... mmg sekadar memori dan ia takkan kembali pon dalam hidup aku walaupon sebagai sahabat sejati hingga akhirat nnt....

Runsing..sehingga aku rasa emosi aku terganggu..mudah sensitif...akan kehilangan... dan aku takut ia akan berlaku semula pada diri aku... aku mintak maaf sekiranya sikap ku agak pelik bahasa yang aku guna pon lain mcm...sejak kebelakangan ini..harap kamu dapat memahami situasi saya... saya mintak maaf...kalau bahasa saya buat kamu terguris....dan berasa hati.. saya tak mintak untuk jadi mcm ni tapi...saya takut....kehilangan dalam sekelip mata...itu adalah benda yg paling saya takut...takut akan kehilangan...

No comments:

Post a Comment