Thursday, September 8, 2011

Aku seorang wanita ~

Aku tidak punya jawapan untuk itu kerana Allah itu yang menguruskan soal rezeki dan jodoh setiap makhluknya... Aku wanita yang tidak sempurna.... aku wanita yang banyak kekurangan diri.... aku wanita yang jahil.... aku wanita yang naif... Aku wanita yang sering dikecewakan. Aku wanita yang lemah.... tapi aku adalah wanita yang ingin membina keluarga sakinah... aku wanita yang ingin mengejar kebahagian membina rumah tangga menyemai rasa cinta hingga ke syurga bersama teman jiwa yang tidak pernah ku tahu gerangannya adalah siapa.....? insyaAllah aku pasti tuhan itu maha mengetahui apa yang terbaik untuk setiap ciptaanNya. Aku mahu kan hadiah dariNya... hadiah yang berupa seorang lelaki yang tidak sempurna kebaikannya tetapi punyai cinta terhadapNya... yang bisa mengubah menegur segala salahku. Amin.... =)

No comments:

Post a Comment