Monday, October 6, 2008

Busy

Wa..balik KL balik..leceh tol la...ingat jer KL ...ingt semua keje2 aku yang dok menimbun tuh..tension mak oi..serabut otak..resah gelisah...erm..sampai KL pagi isnin..penuh dalam beg mak aku sumbat segala kuih rayer..rendang and segala lah untuk makan bersama2 kawan...kat umah sewa kawan2 aku and umah makcik aku sekali..tunggu sampai kul 7 pagi bergerak naik teksi... sampai2.. tido... bangun semua siap2..gi kampus klas kul 2.30 ptg...aku tau..aku kene bagi sepenuh commitment untuk semua keje2 aku...erm..aperpon...kene buat gak..kalau tak buat.,..repeat sem beb...tak mo arghh,...taknak jadi sejarah itam aku...paittt nak telan weyy..minggu yang penuh dengan kuiz, test, presentation, assignment, lab assessemnt...wahh...bagai tercabut otak aku...erm...lemah la nak tulis pasai ni...aku nak out ni...bye...

No comments:

Post a Comment