Monday, October 27, 2008

Exam..Exam..Exam...Seksanya...

Akhirnye..masuk lak alam exam..di setiap penghujung semester. Semua yang bergelar murid dan pelajar walaupon sudah masuk ke alam pekerjaan( PTK) pon tak lepas daripada exam.. Ha..sebut pasai exam..cam biasa la aku ada 5 paper..banyak siot..jenuh la otak aku.. nak mengingat semua fakta2 penting.

Hari ni lak. Aku dah dapat jadual exam aku...start 5hb,7hb,8hb,10hb dan 11hb November. Untuk exam semester ni..aku bertawakkal sehabisnye...sbbnya aku jugak dah berusaha sedaya yang mungkin. Harap nasib baik menyebelahi aku semester ni. Dan jugak semester ni, aku harap leyy naikkan pointer CGPA aku.

Aku takmau cakap apa dah la ni..otak aku pon dok serabut gak ni...sbb nak tumpu kan sepenuhnye pada exam pon takley jugak sbb masih ader final project untuk setiap subject yang belom siap. Gamaknyer bley jadi jugak waktu exam pon dok tgh pulun lagi...wait and see..dak2 MULTImedia....habis la kowang MATImedia..ekeke..

No comments:

Post a Comment