Wednesday, October 1, 2008

Hari Raya Aidilfitri

Raya...Hari raya pertama penuh dengan linangan air mata..erm..per bley wat..itu jer yang mampu.sampai make-up pon mata ok sepet jugak..hihi..Raya pertama menu kak aku buat special...mee jawa.lama tak makan makanan cam ni..erm..boley tahan sedap kak aku masak..raya kedua lak menu aku yang buat spageti..hihi...just untuk santapan family jer..nak bagi tamu makan malu lah cek.hihi..tapi cedaappp woo... . Ari ayer pertama ayer kat umah jer..tunggu kakak dan abang2 aku datang umah dengan anak2 buah aku 6 owang sumernyer..riuh jugak dibuat nyer...alamatnyer...yang aku terkejut...semua hijau beb..cam tema lak..padahal tak rancang pon..hanya kebetulan. First kak aku sampai..."hijau"...abang aku lak sampai.."hijau"...abang aku yang kedua lak sampai..."hijau"...mai mai kat aku kaler pink..aduss sedeyy dow..macam dipulaukan jerk..ekeke...sbb pa mak aku dgn akak aku yang tak kawen lagi ni pon ijau...waaa...nak nangess mak..hihi..seb baik umah tak cat ijau..kl umah cat kaler ijau..lagi cek terasa..hihi...lepak umah..makan...tengok tv....tido...perghh. best tuh..rancangan raya kedua baru lah beraya kat umah beradik mak yang lain..

No comments:

Post a Comment