Wednesday, July 15, 2009

Tugas da bermula

Salam semua...entry kedua pada pagi ni..

Kene ajar budak tingkatan 5 untuk kerja kursus..
Mcm buat web la...link sana link sini..
page interactive la...
menggunakan power point..
So..bermula dr awal..aku soh dowang cr dulu semua bahan2 untuk keje kursus
depa kene buat pasai negeri yang menarik di malaysia dan tempat2 yang sekutu dgnnyer

Erm..minggu depan jadual aku untuk keje kursus ni...hari selasa dan khamis

Aku kene wat satu contoh page interactive...bagi depa paham..
kalau tak paham..aku ketuk depa bg paham..wahaha...ganasss...
takder lah gurau jerk...
hahah

Hari ni..aku nak pi melawat pusat akses..apatah rupa aku pon taktau...
sepatutnyer technician tuh dok situ...
tapi dier pi dok library...
taktau pasaipa..pelik bebeno..

biaq pi kat dier lah..janji dier aman bahagia..

huhu..

bye...see ya...next entry

No comments:

Post a Comment