Saturday, July 25, 2009

Perjalanan ke KL..

khamis lepas aku ke KL...pas jer balik keje trus singgah beli tiket ke KL malam tu jugak..seb bek masih lagi ada tiket.sampai awai la...koi 4 suku dah sampai ke pudu..gila tak ingat kan...4 jam je ke KL..huhu..cepat 2 jam..

Tujuan aku..ke KL??

tujuannyer ader 4 benda lah...

1...nak settlekan suer hal2 kat unikl termasuk clearence la claim tuh la..claim nih la..so..sumer dah settle..
2...nak bagi kunci almai kat kawan yang ganti tempat aku kat umah sewa lama..sian dier..hehe...luper nak bg ritu..kah3...
3...nak jugak amik brg sket2..buku yang banyak tuh...maklumlah..pelajar cemerlang...asyik ponteng klas jerk..tapi buku byk gilo...huuhu
4...of coz la aku rinfu sangat2 kat umah sewa aku tuh..2 taun dok situ..mmg rindu gila..and rindu kawan2 kat rumah tuh..byk masalah dikongsi bersama..
aku takkan lupa sampai bila2...insyaAllah.

sampai KL 4 sengah..takut dow..yer lah kan mcm2 kes kan..aku lak pompuan..
tawakkal jer lah..erm...sampa aku nampak satu teksi tuh aunty cina perempuan ...yakin la sket hati kan nak nek teksi tuh..huhu...dlm hati...YES!!! TAK PAYAH TUNGGU LAMA SAMPAI CERAH LANGIT...huhuhu...so sampai umah kul 5 pagi..trus ja menghimpit kawan aku..si ina..bekas katil aku tuh...waa...masih terasa kehangatannye...wakaka...best siot...katil yang lebih selsa dr rumah sendiri kat kampung..gua cakap sama lo...mmg best..mood boley sampai woo..especially time nak baca buku..pergh...mmg masukkkk...

aku mmg mcm tuh..penah satu masa aku dah cuba dan berasa selesa ketika berada di asrama block 10. blaja masyukk...mood adaa slalu...but after semester...pindah asrama baru..mmg mood gua dah lari ar...tak kene r kan..sbb dah selesa di tempat lama...cuba berubah ditempat baru dan sesuaikan diri...mmg susah sket mood nak sampai especially time baca buku...

Then..pindah la ke rumah sewa...bangunan yg baru dibuat...semua penghuni perempuan..rumah selesa..besar...kawan2 lak best..pergh..best siott...
so sampai skang aku aser cam nak jer dok situ...tapi keje kat kedah maa....bukan kat KL..erm...pa bley buat...rezki di kedah..
Kenangan terindah aku....bergelar pelajar "UNIKL 06-09"

walaupon duka..suka..aper segala..tetap satu kenangan dan pengalaman...yang tak akan pernah aku lupa..
Sabtu pagi tadi balik ke alor star balik...esok keje...so...chow...

No comments:

Post a Comment