Saturday, August 1, 2009

HuJaN Satu HaRi....

hari ni best...sbb hujan..aku suka hujan.termasuk suka tgk titisan hujan...suka tgk pemandangan ketika hujan...suka warna langit ketika hujan...suka cuaca yang redup dan berangin...suka kan hujan teramat2 sangat dan termasuk lah suka mandi hujan..tapi dah dewasa ni..malu lak mandi ujan..org kata nnt buang tabiat ker per budak ni kan..huhu..but hati ader jer slalu tringin mandi hujan...haha...cett..


Hujan..,??...hujan ...bagi aku mcm ader yg istimewa ttg hujan...tapi aku tak tahu nak describe perasaan aku bila aku suka tgk hujan..mmg tak boley describe..so...biar aku jer aku yg tahu kenapa aku suka hujan...yang mcm aku sebut di atas tadi..jeng...jeng...sebut pasal hujan teringat band hujan...haha..

Hari ni lak cuti...sok da keje..then...lepak2 rumah..ini lah aktiviti aku sbb aku tak suka kuar kat tempat yg penuh sesak..aku rimas....so..sehari di rumah..mmg betul lah kan..home sweet home..aku senang di rumah..membuat aktiviti aku di rumah dgn byk surf internet...dan aku suka membaca artikel2 atau blog ataupon apa2 bahan bacaan dalam internet ni...kalau bab bohsan lan...leh la selang seli dgn men games...

Hey...aku suka la lagu rasa yang tertingal...but bukan sepenuhnyer lirik dier tapi aku lebih suka pada arrangment music dier..best la...and lagu jgn penah berubah..pon best jugak..


MAKE MUSIC YOUR LIFE....

No comments:

Post a Comment