Monday, February 2, 2009

Aku Sakit..

Aku sakit sangat hari ni tapi semalam lagi la teruk..sakit tulang belakang. Tak tau lah kenpa leh jadi camni. Nak angkat barang berat takder laks. Tapi kenyataannya sakit bangat sehh..
Mak sakit mak....(kat mak pown blom bagitau lagi..takut mak risau laks..alahh..nnt baik lah tuh erkk)
Pagi tadi sebenarnyer nak pegi x-ray kat HKL..tapi nak bangun dr katil pagi tadi tak lepas. Aduss lemah sungguh. Apakan daya nak bangun pon tak lepas..sambung jer lah tido. Buat plak mlm tadi nak goyang sket badan jer pon seksa..apatah lagi memerlukan daya nak bangun dari katil. Aduss..Itu baru bab seksa kat katil..bom lagi berjalan.Blom lagi duduk.Blom lagi nak ke tandas..Ya Allah..kuatlah semangat hambamu Ini..Duduk pon masalah...Lu pk la sendiri camner keadaan aku..kui3...jgn ingat aku gelak ni aku sihat laks. Sakit camner pownn kiter kene kuat..takley manjer2 sangat..kalau tak camner nak baik..Fightingggg!!!
Hopefully, takder aper2..nak gi check tgk dulu camner buat minggu ni kalau tak baik jugak baru gi HKL..yuhuu..Ya Allah. sembuhkan lah penyakit hamba mu ini..Amin..

No comments:

Post a Comment