Monday, February 16, 2009

Master?? haha...klakar pown aderw..

Ha...hari ni aku dew nak criter sket pasai apply master kat uitm..part time jewr..haha...camnewr la aku leh apply kan padahal takder niat pown..cumer terfikirkan tuh adewr lewr..secara kebetulan terjumpa classmate dekat academic affair division tingkat 3 and tgh isi borang tuk pengesahan pelajar tahun akhir.Then camnewr lah tah kan..aku gaks dgn slumberw...otomatik tak men ar manual2..


"akak...nak borang cam dier kak...bak satu kak..." (sambil tersengeh ...)
"nah." (tiru aku sengeh gaks..)

isi punyewr isi...lepak lab bukak IPSIS uitm online.. jari jemari aku laju jerk isi borang online untuk apply master untuk pengambilan bulan July ni.Perghhhh.....mcm mimpi jerk aku isi onine borang master beb.....

Aku cuma isi jewr...jadi ker tak kendian criter..at least isi jerk peluang manew yang adew..so grab the chance.Erm...borang SPA pown dah isi..otak aku ligat jerk pk pasai kejew..resume terbaru pown dalam pogress..pengesahan pelajar tahun akhir untuk cosmopoint pown dah buat tadi sekali..hehe...

Paper pown..target kejew..mintak2 rezki aku adewr tuk cita2 aku..nak jadi lecturer..tapi kenew dewr master dulu..but takpewr...pelan2..cari pengalaman keje dari bawah...sambil tuh adew rezki sambung master sambil kejew...then pelan2 capai target aku...yuhuu...doakan aku..
Wah...exam bl;on lagiw daaa....huhu....tak salah pk masa depan...aku akan capai cita2 aku.. insyaAllah...

p/s: Penat beb kelas hari ni....sampai senjewww br nak balik..brung pown dah balik sebelom senjewr dahtuh camnewr...ekekeke....lu pikiaq la sendiri...

No comments:

Post a Comment