Saturday, February 14, 2009

napewr matew akuw takleyy pejam??

Aku taktau la apa jadi dengan mata aku ni..jam dah tunjuk kul 3 sengah pagi tapi mata still takley pejam.Gamaknyewr memang tak tidolah aku.arghhhh.memang takley tidow ar.pusing kiri pusing kanan seb bek tak jatuh katil.herhhh..cam sial.tah haper2 la yang aku buat sampai takley tidow2.Asewr mcm lamewr gilewr dok jinakkan mata soh pejam..loklek2 jam dah kul 5 sengah pagi..what the hell is that???ADUIHHH.lemah sungguh la dengan esok pagi buta adew klas plak. Memang mood aku lari la.Org len aku tgk sedap gilewrr membuter sampai leleh nyer air lur beb. Aduih buat kau terliur lah laks nak membutewrr tgk kowang bukan main sedap agi membuternyer.. seb bek tak berdengkur. Ater ajer gileww.Dah dengar azan subuh berkumandang pas sekejap jewr trus lah terlelap lebih kuwang kul 6 sengah pagi tadi.(MC lewr.huhu..)Alhamdulillah tapi apakan daya dengauu jew set alarm berdering2 kul 7 suku.soh aku bangun mandi gi kelas. Aku hangennn satu badan..baru jewr nak tido dsorohnyewr aku laks bangun.(padahal aku yg set sendiri..keh3). Aku buat bodoh jewr la.

"10 minit lagi lah bangun...!!!"

dushhh.......tidowwwwww lagiwww..

Sedang asyik dok tidoww..tersentak aku uish..silau mata akuw kene matahari pagi..tgk nisak dah habis mandi..Kelam kabut dow jam tunjuk kul 8.15 minit pagi. satu hapew tak get ready lagiww.Manew baju tak iron tudung tak iron..duit berterabur atas meja..beg tah lepas ke manew(Padan muka kau asmidattt)
Aku: "Alamak...dah lewat leww.."(Meluru ke bilik air)
Roomate: "Tu la..aku pown bangun lewat gak..."

Dah settle menyegarkan diri wlaupon tak sesegar mana dek tak tidoowww semalaman...huhu.. aku pown mula lah menga'iron' segala yang patut.Bowh bedak, tempek blusher skett.Sedikit lip gloss.habis critewrr..Satu lagi bab mengemas beg nak ke kelas.Aduih...tarik jer mana yg sempat.Pen sebatang sudee..Paper tibai jer membernyeww..punya la..tak bley blaaa!! Jam dah kul 8.50 dah..kelas kul 9 pagi..adoiii..GO..!! Sesampei kampus jewr..seb bek en.dollah tak datang lagi kalau tak sempat lagi dier nak pewrlii. Fuuuuhhh.Blajo..blajo...and blajo...present wet kitchen keh3..tah hapewr2...i got NiNe...(9)....
adewrr laks sesi suara yang berkumandang dan lantang..

"itu rumah datin tuh midat.."
"fuiyyooo.."
"Siap texture lengkap.."
"Fuiyoo.."
"Fuiyyo.."........(Berapa banyak fuiyyo aku pown tak tau...apa yang nak di fuiyyo
pown taktau.. banyak main classmate aku ni")

Aku pown berkata sambil tersengeh

Aku: "Inilah ruang tamu saya"
En.Dollah: "Ada sound ka asmidatt"------>Slumberww jeww panggil aku asmidat erk..
suketilah incik dollah..janji adew gak bunyi midat sudee..

Aku: "Saya taktau hilang kowtt.. pi mana taktau... saya punya sound...tak keluaqq"

"hehehehe..."------->Adew laks sound effect dak2 clasmate aku nih....huhu
Banyak lagi al-kisahnyewrr..
Pas jewr present ader laks pop quiz..aduihh...BiKiN SuSpeN AjEwww..
Macam biasa paper tibai member punyewrr....

Aku: "Aziah bak selai kertas...."
Aziah: "Selai seposen..."Aku: "hihihihi...hehehehehe....hahahaha.."

Terhegeh2 AsMiDAt jawabb...yuhuuu...
-End-

No comments:

Post a Comment