Tuesday, February 3, 2009

Ke kelas jugak aku hari ni..

Ari ni kl nak ikutkan hati takmo gi kelas...tapi bila pk balik maybe ader tutorial dan iambil markah..kugagahkan jua bangun dr katil walaupon seksa bangat seh.. erm.. Dah siap2 aper semua..iron sambil duk atas kerusi..nak berdiri sakit beb.. then siap pa semua mandi make up..itu penting tuh..sakit sakit la kene biar muka jadi tak sakit baru la nampak fresh selindungkan rasa sakit disebalik makeup yang simple tapi menarik keh3..


Gi gagah seberang jalan makan dengan member..then balik kampus perbincangan FYP selaku project manager semester ni..aku akan pastikan group aku berjalan aktif.. triple bagi..dulu double jer bagi skang lebey skey..up..up..huhu.


Balik jer ujan..adus..aperpon ini semua ujan rahmat bak kata wiedaaa(oit aku iklan nama ko jap dlm blog aku) keh3..skang ni dah selamat sampai umah..bukan jer umah.. dah selamat dok atas tilam empuk lagi..tangan aktif laju jer menaip..huhu


Untuk entry kali ni setaka ni ajerk..aku nak tarik simut ni..cejukk..ujan...

No comments:

Post a Comment