Wednesday, March 18, 2009

Bizi gila-gila punya gila lah..

Untuk ari ni...aku ke kampus lagi..dah berminggu keadaanyer tetap samew walaupon rabu khamis dan jumaat sepatutnyer hariku di rumah...aper kan daya..nasib badan..ater name last sem..gitu kowt..bizi jer manjang2..abis je satu keje.. satu keje lagi menunggu turn...tapi sejak sebulan yang lalu..bukan satu jer menunggu..3 / 4 menunggu..huhu...

Ari ni ke kampus untuk tunjuk amad new editing untuk advertising..hasilnyer biasa saja..aku dah give up sbb tak dpt seperti dalam gambar research yang aku buat..tapi aku puas hati at least aku berusaha untuk buat yang terbaik walaupon hasilnya biasa saja


One Drop Perfumes
One Drop Perfumes

Advertising dah setle..photojournalism lak minggu depan kene submit..adooiiyaii.. skang ni aku begitu bizi giklewr dengan keje MID exhibition dgn FYP jugak photo yg tak ketinggalan..untuk MID nyer kene kumpul artwork apewr sumernyer sebab 27 dan 28 ade pameran kat lobi untuk tunjuk sumer hasil keje kitorang dr awal sem sampai last sem..dtg lah erk..huuhu..kebetulan aku citer pasai artwork aku.. ni upload satu artwork aku..aku nak upload beberapa artwork tadi..tapi line slow...then layannn..

Advertisement Ommax..


Salah satu page untuk CD Interactive My Moto Sdn Bhd.


Esok nak ke kampus lagi atewr nak wat FYP..aduss..manyak kelijer..




Sekian saja untuk hari nyer entry..wakaka....

No comments:

Post a Comment