Thursday, March 12, 2009

Tag....

Ditag Kak Syu sbb aku rasa aku serumah dgn dier..wakakaka....

Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
non


Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
One Drop Perfume...


Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
non


Adakah anda dilamun cinta?
maybe...one day


Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
gerai berhadapan umahku...


Apakah nama penuh kamu?...
Asmizar binti Puteh


Kamu lebih senang ngan mak atau ayah?
Dua-dua...love both of u...


Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
Anak aku nnt...aku tunggu..huhuhu...


Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
Dayah..Munna...Deeb...aku sayang kowang dunia akhirat..kawan sejati aku forever..yang lain setakat member adewlah...huhu


Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
Sudah semestinya..bukan adew org gaji..yang anta dobi hehari tuh bukan pempuan namernyewr..jgn mareee...


Tempat yang paling seronok kamu mahu pergi?
Cameron...aku nak pegi lagi walaupon dah perpuluh2 kali aku pegi..


Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu?
1) Kecik orgnyewr
2)sweet
3) Paling senior dlm umah aku...hehehe
4) Budak BNS
5) sama negeri dgn aku,..huhu


Perkara yang amat saya gilai?
Tampal aper2 kat dinding yang menarik pandangan mata aku


Pelukan atau ciuman?
Of coz..from my mom..


8 perkataan yang sering diucapkan
wooo....pergh.....lol....


8 buah buku yang paling baru dibaca?
Hahaha.....dah lama aku tak sentuh buku...sbb sem ni banyak subjek yang tak melibatkan bacaan..ekekeke...nak baca novel masa takder...huhu


Orang untuk di tag
saper yang dak sekelas dgn aku....silalah buat yer tag ni...

No comments:

Post a Comment