Wednesday, March 11, 2009

Taman Negara----3rd Day

Hari ketiga laks...aktiviti yang sepatutnyer ptg masa hari kedua dah bertukar pd pagi ni..pukul 7 pagi sarapp then tercegat kat tempat tunggu tuh kul 7 sengah...dgn tak mandi..pakai baju per sumer...blah ar..huhu....gigi gosok maaa....hehehe...
Mulalah pagi ni...gilerlah...mcm nak tercabut kaki aku..daki bukit beb...tinggi siot...huhu...tah mcm mana...aku pressure lah sket..sbb tak confidence kan..huhu..jln slow2...panjat sekejap...rest..ekeke....tapi berjaya gaks beb...and dapat shoot gambar yang mana gambar landscape aku amad pilih tuk print out..sbg assignment..huhu...tak sia2 lah erk..
Erm..dah naik tuh..dah sampai teresik hill...dapat tgk view..best gilewr..satu kepuasan...dah aper sumernyer...turun...aku plak lajunyewr...tapi still lagi blakang la...berjalan dgn mat lin...and byk gak yg aku shoot..apa yg aku asew menarik di mata aku aku tembak jerk...huhu...
Singkat jer crita kali ni...tapi nak crita bab penat aku tuh satu hari tak habis..ekekeke....selamat pewr semua...sampai jer ostel as tempat kami bermalam...trus kemas2..mandi..blah...ke KL..kelam kabut cam ribut beb...
Pe pon...aku dapat blajar banyak benda through the journey ni...aku dpt byk pengalaman.. mahal sangat..and aku hargai apa yg aku dah dapat rasai semua ni...i will keep it till the end.. best...

No comments:

Post a Comment