Thursday, March 19, 2009

Happy la..beb..!!!

Haaaa....ari ni walaupon takde klas..kene gak gi kampus..penat sangat2..mengeluh jer manjang.. errrmmm...ari ni gi kampus sbb nak settlekan FYP2..ari ni keje bahagian documentation berjalan lancar.. cuma tinggal bab 5 dan 6 jer lagi..tapi blom tentu yang lain ok..tah-tah hantar kene lak edit saner edit sini..erm...mmg risau sangat2..
Tapi nak tau dak ubat kepada risau,penat,mengeluh aku apa dia?? hehe...ubat nyer adalah..untuk advertising..product aku terpilih antara the best top10..so aku mmg happy..nak tahu sbb aper happy...sbbnyer aku mmg tak bajet langsung and tak pasang angan2 pon..haha...
Thanks to amad..
Pas jer singgah kat bilik amad..trus jer balik..ingat nak follow yan ina gi mydin..beli apa yang patut tapi disebabkan laptop aku yang berat nak jinjing ke sana ke mari...bek takyah...kang tak pasai2 dok mengeluh lagi bahu aku sakit...erm...huhu...so..aku trus balik..dari pagi tak makan...aku lapar sebenarnyer..sampai saat aku dok tulis entry ni pon aku tak makan nasi lagi...aku just makan keropok mamee....hahaha...leh lak gelak kan..adoii..
Aku lapaqqqq.......aku nak makan nasi goreng ayam....nyum..nyum....

No comments:

Post a Comment