Saturday, September 12, 2009

Hanya Coretan Biasa

Hanya coretan biasa...

Hari ni hari aku terlalu biasa...hihi..
Apakah itu terlalu biasa..??
Biarlah...rahsia..hihi..

Hari ni ugak aku banyak berfikir..
Sejak bangun sahur...
Tak tidow dah then sampai ptg...
MasiH lagi berfikir..

Tapi..berfikir akan membuatkan kita lebih matang..
Dan aku dapat merasakan diri aku yang makin
Kedewasaan...
Dan aku perlukan kematangan dalam diri aku
Untuk lebih baik dan lebih baik...

Membaca..aku juga sekarang abiskan
waktu cuti ku dengan membaca..
Membaca??
Apa sahaja samada melalui pembacaan buku
dan juga melalui online..

Membaca kadang2 best sangat..
Kadang2 takleh jugak..mata ni..hihi
Dan aku selalu membca blog ini..

Dalam blog ini...pembacaan nya bercampur dengan politik..
dan ada juga artikel yang kadang membuatkan diri aku ni
insaf..dan..
aku juga harap yang terbaik dalam diri aku..

Be the best from the best...

No comments:

Post a Comment