Friday, September 18, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum

Kepada yang selalu melawat blog Mizaerina... aku di sini ingin mengucapkan Selamat menyambut Hari Raya Aidilfiti Maaf Zahir dan batin.Aku memohon maaf sekiranya aku membuat kesilapan...kesalahan yang aku sendiri tidak sedar...

Aku hanyalah insan biasa yang mempunyai kelebihan dan kekurangan diri yang tidak mampu lari dari membuat kesilapan & kekhilafan...selama ini.

Erm...words ni dah femes kan dari beberapa tahun yang lalu dan disini...mungkin juga kesilapan atau kesalahan ku ada di sebut di bawah ini.....hihihi...



TERkasar bahasa
TERsilap bicara
TERmarah yang tak kena
TERtanya tak tentu hala
TERbising menyakitkan telinga
TERsasul yang tak sengaja
TERpukul kat mana-mana
TERpekik di telinga
TERkentut tiba-tiba
TERhantuk di kepala
TERpinjam harta benda
TERmoody tak semena-mena
TERumpat bila-bila
TERmacam-macam lagi yang kene mengena

No comments:

Post a Comment