Sunday, September 20, 2009

Sory yer wahai anak-anakku...

Assalamualaikum...

Salam lebaran Aidilfitri...yiheaa..!!!

Malam2 ni tak ke mana ler teman...ater..lepak ghomah ajewr ler..
hihhihi..


Ari ni der satu criter kelakar...di hari lebaran...
hekhekhek...malu teman nak ceghiter...tapi...
kata hati..nak jugak berceghita di sini..hehe...


Biasala..anak sedara kan 6 owang...nak bagi duit ghayer ler kan...
ater gini mulernyewr..

Anak sedara 6 owang..tp sowang takder agi...beraya umah tok sebelah saner kan..
yang tinggalnyer...yang meriahkan hari lebaran ni...5 owang la dgn keletah masing2...
Aku pon muler ler...masukkan duit dlm sampul...
Guner cimb nyer sampul...cun kaler gold..hehe...
Ater satu plastik tuh der 10 sampul...
isi lima jer ler kan...dah 5 owang jer yg dtgnyer...
Dah siap sumer isi...letak ler satu tempat....yang sampul belum diisi tuh letak jugak kat satu tempat....


Ater...deme da nak balik....aku pon ambil la sampul yang dah diisi tuh...
Salam cium sumer...

Tibe2...si kecik ni memanggil...dengan harapan yang kecewa lah...haha...

" MAKSU....KOSONG.."

aku buat dekk jer.,..ater nakal kan...konon2...dah amik duit letk dlm poket..kata takder..
adehh..
hahah....

" BIAQ BENAQ DIK...TAKDAK KA? P MANA? PANDI ANG NO...HEHE....DAH AMIK KATER TAKDE"

" BETUI LA MAKSU..."

sambil menyatakan yang dier kata betul....mmg takder duit dalam sampul tuh...
Then dalam tangan aku ader lagi 3 sampul yg blom bagi..

Rumah aku mmg riuh la...abg kak ipar abg ipar kak...ank sedara sepupu...pakcik makcik...
penuh ler umah...agak gamat jugak....

lagi gamat kata sampul raya aku kosong...gilooo...hahaha....
Aku pon aper agi...bukak la sampul yang berbaki di tgn aku ni...
Aku pon cam pelik...ehh...awat takdak...pi mana....mmg serius ar pelik...kata aku hilang....
hahaha....

Sekali kak ipar aku kata..silap amik sampul kot...katanyer sampul aku tuh atas peti ais...
hahah....meluru la aku ke peti ais..amik sekali ader duit...

Lagi gamat rumah...hahaha...best gak...lawak...kelakar...haha....

Baru ler aku bagi sampul raya berduit tuh...
Ghopernyer aku yang salah...hehe...nyanyok...banyak pk kot...

Bayangkan hari raya pon pk banyak...mau tak..masalah banyak arr...
Mmg gamat umah..hehhe....sumer gelak...adehh...
Paling gelak kuat..aku ar...hahah...

" SEB BEK TAK BALIK AGI...KANG BUKAK2 SAMPUL KOSONG....SIANNN..."


kami gelak lagi...hahah....

Itulah aku ni...lebaran pertama pon buat hal...hehehe....bukan selalu...

Sory yer wahai anak-anakku...

No comments:

Post a Comment