Friday, January 16, 2009

Ari ni nyer DAY....

Hari ni aku bangun pukul 12 tengahari..keh3...biasa la tidoq awai bangun lambat....keh3..mata aku ni mmg tidoq awai jer kalau aku balik KL...lain la kalau aku balik kampung memang 2 3 pagi baru nak tidoq. bangun jer basuh baju...mandi...sidai baju..wat hair treatment sendiri...guna loreal esleve. lembut dowhh rambut...guna jari pon boleh..keh3...

Perut dok aser lapaq dah ni...nak makan aper erk...kawan2 jom makan...huhu... siap2 then turun seberang saner...lauk best2...kalu nak dibandingkan dengan restoran bawah ni jer lauk samer jerk..sepesen jer tiap2 ari...huhu....sorykkk abe bawah yer..terngutuk plak..

Sampai jer saner kedai akak seberang saner...pakcik..nasik setengah...bungkus!!! teh ais bungkus.. mula lah cedok lauk..menu aku hari ni ayam goreng dan sayur kobis..cedap.. nyum2.. kenyang alhamdulillah..

Pas jer abis makan...rehat japs...bagi makanan turun..mula la ngadap laptop... aku lebih suka habiskan masa aku kat rumah...ni memang aku...takder saper yang akan ubah aku... sbb aku tak suker sangat kluar2 ni...lagipon semester aku dah bermula...aktiviti aku pon lebey dengan kawan2 aku...berkepit memanjang sebabnyer banyak projek grouping bersama.. sabtu malam pon member aku nak dtg rumah sebabnyer nak wat fyp.. walaupon aku takder kelas kahmis jumaat..tapi sebok dengan keje dan assignment... caiyok2...

Skang ni laks...ngadap laptop la...hapdetttt aku nyer blog..huhu....untuk korang jugak kan.. ni pon tah la lepas ni bley hapdett ker tak bley...sbbnyer start minggu depan jer pon aku dah sebok beb...sebokk....ader ke paham??

Malam ni kate makcik aku nak datang...tunggu jer lah... nak hantaq brg yang tertinggal tuh katernyer... erm...kalau ujung minggu laks maybe aku ader la gi umah makcik kot sbb dier pon tak sihat sangat...jenguk2 dier kan..tak salah pon...aku mmg rapat dgn dier lagipon hal2 kewangan ni dier byk la membantu aku...huhu..

Untuk ari ni aku suka dengar lagu bukti nyanyian fiq dan lucky nyanyian Jason Mraz feat. Colbie Caillat ....best sangat lagu tuh..layan jer telinga aku ni...lagipon ader org yang suggest soh aku dengaq lagu ni...aku akan dengaq sampai bila2.."LUCKY"...

No comments:

Post a Comment