Friday, January 23, 2009

Sahabat Aku Dunia Akhirat


Aku ader 3 orang sahabat..sorang lagi member punya face tak dpt aku masukkan kat sini sbb aku carik mana lah plak aku simpan...huhu..tak ingt..mana lah aku simpan..kalau nak tahu dorang ni lah sahabat aku dunia akhirat. Aku teramat sayang kan korang semua..thanks sbb s\berada kat sisi aku untuk bagi aku sokongan walaupon kita semua jauh..org kata "jauh di mata dekat dihati" Susah untuk aku lupakan korang....malah aku sangat perlukan sokongan moral korang untuk aku jalani liku2 kehidupan aku...adernyer korang..mendatangkan hari2 ceria aku....warna warna pelangi senyumanku...Terima kasih aku ucapkjan kat korang..dah 8 tahun kita bersama.. Aku mendoakan kesehateraan dan kebehagiaan korang semua dan aku harap korang jugak sentiasa mendoakan aku..Aku nekad aku akan pertahan kan hubungan ni selama2nya..Aku janji....Aku janji akan jadi sahabat korang selamanya..dan akhir sekali aku mengucapkan terima kasih sekali lagi kerana menyayangi aku sebagai sahabat baik korang...sehingga saat ni..

No comments:

Post a Comment