Wednesday, January 14, 2009

Exhibition Photography

Ari ni bermulalah kuliah aku...hari isnin memang padat jadual aku dari pagi sampai lah ke petang...masuk jer kelas dah riuh dengan adernyer aku dalam kelas..siap ader gossip baru... dah tuh mula la aku dijadikan bahan gurauan member2 kelas..siot jer dowang ni...huhu.... tapi memang best la perasaan pertama bila nampak jer muker member2 aku tuh... happy gilerr.. pas jer gap..gi makan dengan member kat bank islam..itulah first time lepak cafe bank islam

Balik kelas kul 7 malam gak ler..lewat...balik tuh plak hujan...erm...kene jugak tempiasnyer. Balik jer air laks takdak aduss....parah...dah la kene ujan..nak mandi takder air...mmg sakit paler ar mlm tuh..adus...demam jugak ..panas jer mata aku ni...huhu... tapi aku ni sakit camner pon buat dekk jerk.. ...terlentok trus tidoo...

Esoknyer Selasa ader satu kelas jer subjek ebm...huhu...ingatkan blajo..gi la kelas semanagt punya pasal...tuptup 15 minit jer..hangin toi...bek takyah dtg...tido lagi bagus..wakaka.Rabu laks .. ader exhibition Photography kat Petronas Gallery.. Hasil keje soraya...bley tahan jer lah photo dier..huhu.... pastu lepak klcc japs...makan2 kat food court..makan nasi lauk ayam masala...sedapp...pastu gi maju junction...pastu balik....gayut2 sekali extension terhempap atas muker aku...adusss sakit oiiiiiiiiiiiiiiiiii...........adusssssss......

Endddd........see u next next entry..

No comments:

Post a Comment