Saturday, January 17, 2009

Kelas di Pagi Sabtu yang Hening...keh3

Erm...ari ni lak aku ader kelas ...dari kul 8.30 pagi sampai 4.30 petang...makk ngaii....lamo bebeno... seb bek first class ni takderlah ketat sangat sampai kul 4.30 ptg.. Erm..subjek ni nama dier Virtual Environment.. Kalo taknak bg tergeliat lidah sebut VE sajee sudeee... kui2 Actually subjek ni sambungan dari Virtual Reality semester lepas.B+ aku sempat bedal keh3 Takper2 sem ni kiter pulun bagi dapat A+..(ada ka A plus??...hehe) Biasa la kalo ader kelas sabtu pagi2 plak tuh asernyer malas jerr nak bangun awai nak siap2 pi kelas.. adoii lemahh sungguh la.. pa pon kene pi gak la...kalo tak kantoi la paper aku.. dah azam pon nak study gempak2 kan..ekeke...(poyo siot)...Lecturer pon layan ar..mmg best jugak..kirenyer layansss arh..huhu.. sambilo dok dengaq dier lecture sambil tuh mata aku sat segar bugar aser best lak dier lecture pagi2 ni pasai subjek ni...tapi dok sat mata dok lali semacam...yang pocet...plak.." habis la ko midat...tido jer lah.." tersentap aku..ekeke...sedor diri balik...mata dok celik jerk kan... dok sat jadi lagi...haha...biasa la mode tak sampai lagi...mode sabtu katakan...ekeke... bukan aku ja lah...bila lecturer tanya the meaning of mix reality pon sumer blurr semacam jerk.. masing2 jawab blurr sebab mode tak sampai lagi...huhu...bayangkan la rabu,khamis,jumaat takdak klas tup2 sabtu der klas..huhu...sendiri mau ingat la.!!!

Balik jerk dok menghadap benda alah ni la...perut dok lapooo ni...huhu...aku nak menghapdet lagi ni.k...

No comments:

Post a Comment