Wednesday, January 21, 2009

Photography

Hari ni sedor tak sedor...tgk2 jam bangun jer dr katil pagi tadi kul 11pagi...kehkehkeh.... over laks.. jgn jeles ni la kehidupan student...hari ni pagi free..jer jadual aku tak padat sgt semester ni... isnin full selasa laks satu kelas jewrr..then rabu khamis jumaat cuti..sabtu der kelas balik..camtuhlah rutin jadual kelas aku..

Erm.... pas dah wangikan diri..keh..trus on laptop on internet cari info pasal fotografi.. sambil bukak YM..si ayie plak tegur..huhu..."keyi siti keyi" keh3...(hampess..bab mengene aku jer.).. cari punya cari...dah dapat point untuk aku on the spot nk bercakap time present nnt.. layan lah plak beverly hills chi hua hua..huhu...best jugak.. habis jewr..pk kan kelas plak..bukak almari nak pakai baju kaler aper erk???? aku pilih blue color..of cozz la baju kurung..my faverett tuh..huuhu...siap2 apa semua..touch up muka sket..bertolak ke kampus..

Sampai kampus baru jer kat lobi bawah tuh...member2 semua..."hai midat..bluenyer..." dah tuh sorang plak.."waaa...birunyer baju..otak biru jugak ker.." (hampeh dak2 ni) dah tuh grup tuh plak.."waa...terserlah kebiruannya.." huhu....aura aku kaler biru kot kuat...semua dok pakat teguq ja..keh3..

Masuk kelas tingkat 12..time to see encik amad yang agak comel..keh3... masuk2 jerk..nama aku first dier panggil d-math...saja nak usik aku tau...dan2 dier tukaq panggil midat balik...adoii...cek amad..cek amad...kadang2 panggil amad jerk..ari ni tak lah plak present..tak jadi..sbb der simple briefing from encik zaki pasai DSLR NIKON...


Fullama..terbeliak biji mta aku tgk segala dslr yang dier ader..eonuh meja beb..lingkungan RM24 K...gilerr....zctually aku mmg dah sedar lama yang hobi fotografui ni mmg expensive.. teruja aku tgk...cam nak curik jerk..katanyer dier just show off...hampeh..keh3.. dok tgk hasil keje dier sebagai photographer..pergh..meletopp jugak..ke baboo...bommmmm.... huhu

Masa dah kul 6 ptg time to balik la...wat mender lama2 kat kampus.. ujan lah plak...bagi reda japs..aku pownn baliks la..dengan payungku "JUKEBOX"....keh3 kaler kuning..kui3
Balik jewrr...lapor ar...dr pagi tak makan..just minum milo O jerk..erm...pakcik bawah sat no...sakgi cek nak serbu..kehkeh...

No comments:

Post a Comment