Friday, January 23, 2009

Percutian ke Terengganu dan Kelantan

Skang ni aku tgh menghapdet blog aku di umah home sweet home aku...huhu... aku balik ni pon sebab aku ada hal..kalu tak..jgn harap lah aku nak balik ..keje banyak beb.. erm.. aku happy jugak sbenarnyer bila akak aku call soh balik secepat mungkin..katanya..nak gi bercuti dengan family..yuhuuu...best siot bukan selalu mcm ni..jarang sekali bagi family aku sbbnyer akak dan abang sudah pon berkeluarga... jadi masa untuk berkumpul semua untuk gi jejalan or what ..mmg teramat susah..so bila dapt peluang yang baik mcm ni...mmg aku happy yang teramat dah tuh aku plak bongsunyer..mmg best lah kan.. huhu..percutian yang family aku pilih..adalah terengganu dan kelantan.." Aku dtg ....tunggu erk." keh.3 chalet pon dah siap booking...subuh esok(sabtu) perjalanan kami... mungkin kami akan berada di sana 4

hari3malam..... Kalau hari ni plak..masing2 sebok kemas2 beg..sedia apa yang patut..bekalan makanan .. huhu.. excited giler terutama mak aku ler..yerlah kan...sejak awal 2008 mmg tak ada kesempatan nak bercuti ni.. Saat ni terkenangkan arwah ayah aku..kalau dier ader...asernyer lagi lengkap percutian kami sekeluarga.. tapi apa kan daya...tuhan lebih menyayanginya... sedihhnyerrr.....tuhan jer tahu aper aku raser...Kami pergi guner 2 keter jerk..Novus Spectra and Vios..muat jer...kui2.. sepatutnyer tiga keter..tapi disebabkan kak aku yang no 2 tuh baru lepas operate dan ada hal anak2 ... jadi tak dapat lah dier ikut serta..mcm nak paksa jer dier pergi tapi der cakap...dier tetap dgn keputusan dier..erm..nak wat camner kan.. dah dier cakap mcm tuh aku yang bongsu aper lah hak aku untuk memaksa..keh3...diam jer lah hati sedikit terasa seperti tak seronok...sbb dier tak ikut serta..dalam percutian kali ni. Tak sabarnyer..nak mandi manda di laut dgn anak2 sedara yang amat nakal...huhu...dowang sah2 la rapat dgn aku sbb aku nyer perangai pon cam dowang...hahahahahahaha................. "cu"..."cu"....ok lah...nnt lepas aku balik jer dr percutian aku and family..aku akan hapdet dan letak gambar kat sini...okies...nantikan....wakenacau..

No comments:

Post a Comment